Turisthelg

Nu har det gått sådär länge mellan mina mer utvecklade inlägg. Och detta kommer inte heller bli så långt för snart ska jag traska iväg till skolan och vara jätteduktig tillsammans med tre av mina klasskamrater. Vi ska göra klart ett grupparbete. I helgen var Karro här! Det var så härligt att ha henne här och visa henne Lyon, även om vädret såklart bestämde sig för att jäklas lite med oss. Hela veckan hade det varit kring 25 grader, men i lördags och söndags var det sådär 15 och småregn. Men vi hade kul ändå! Bilder kommer säkerligen senare idag. Tänkte bara tala om för alla som vill veta att jag lever, mår bra och har haft en väldigt bra helg!

Över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0