Picknick!

I fredags hade min klass avskedspicknick i parc de Gerland. Solen sken, himmlen var klarblå, fåglarna kvittrade, det var varmt....behöver jag säga att det var en perfekt dag för picknick?

Det var en väldigt mysig dag, alla hade med sig mat som vi delade på, allt från kinesiska crêpes, till fransk ost, vin och chips. Gott var det, vill jag lova!

 

Efter picknicken provade jag Lyons svar på alvedoncyklar, "vélo'v". Det var helt fantastiskt! Jag har inte cyklat på fyra månader, och att cykla genom Lyon var jättehärligt! Det fick mig att inse hur mycket jag har saknat att cykla. På kvällen åt jag den godaste restaurangmat jag ätit på länge, och inte speciellt dyr var den heller. Perfekt!

 

//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0