Bildregn

Jag har varit dålig och inte skrivit så mycket på ett tag, men jag lägger upp lite bilder från mina sista dagar i Lyon som jag tycker kan få tala för sig själva.

Bästa vattnet någonsin!

Sista måltiden

De vinkade av mig vid bussen.

 

Så, som ni antagligen förstått så är jag i Sverige igen efter nästan 4,5 månaders frånvaro. I onsdags kväll kom jag hem, hela familjen hämtade upp mig på flygplatsen. De hade bakat rabarberpaj (mums!), lagat god mat, satt upp en banderoll och fixat och donat.  Mycket gulligt gjort!!

 

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med denna blogg nu, om jag ska byta namn på den (går det ens att göra?), låta den sluta här eftersom jag inte längre är i Lyon, eller om jag ska göra någonting annat. Kanske börja blogga på franska bara för att inte helt glömma bort hur man gör när man pratar franska. Några förslag eller önskemål?

Au revoir!

//Amanda

Kommentarer
Postat av: Miriam

åh, fintfintfintfint. :D

Hm, tror det går att byta namn, men är inte helt hundra.:P Du kan ju skriva ut alla sidor från den och ha som resedagbok :]



Haha, entusiasmen spirar. Jag har kollat igenom gamla tentor, och jag tror inte jag kommer få godkänt. De har en fråga om en bok jag inte har läst, FÖR JAG FÖRSTÅR DEN INTE. Den är på svenska, men den är krånglig. och sen är det en på engelska som är precis lika krånglig, och så är det en till som jag inte får tag på förrän måndag som vi ska ha läst.

+ 573467584784 andra jäkla saker från hela jäkla 1900-talet, där alla plötsligt blev så himla fria och självständiga och skapade 457544874578 olika -ismer och arkitekterna bara ploppade upp och jag ooorkaaar inteeeeeeeeeeeeeee.



Aaash.

Såja.

när det är över (1a juni) kan vi fira.

då har jag hemtenta tills den 8e bara. p:



It's good to have you back 8D

2010-05-29 @ 08:52:09
URL: http://odditiesandstuff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0