Annecy!

 

Jag har haft ett par något upptagna dagar, men här kommer lite bilder och info om vad jag har haft för mig de senaste dagarna. I lördags åkte vi till Annecy, en liten stad som ligger cirka 2 timmars tågresa från Lyon. Solen sken, det var 20 grader i skuggan, helt enkelt en perfekt dag för att hänga på stranden.

Det var en helt perfekt dag, och Annecy är verkligen en jättefin stad! Den gammla delen påminde mig om Venedig, även om jag inte varit där. Mellan husen gick kanaler, det var väldigt pittoreskt och jättefint! Vi gick runt sjön också, och badade, fast det var något svalt i vattnet....en bergsjö, det säger kanske det mesta om temperaturen i vattnet? Runt 12 gissade jag på. Uppfriskande!

//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0