Melodifestivalen!

Jag är säker på att ni, kära läsare, har undrat över varför jag inte skrivit en rad om melodifestivalen i denna blogg, jag som är en sådan nörd. Här kommer förklaringen: svtplay började inte sända programmen förrän alla bidrag tävlat och i avsaknad av tv så har jag inte kunnat följa detta underbara program på Svt Europa heller. Men nu har ju alla bidrag tävlat och jag är lycklig! Igår såg jag deltävling ett, och det var ju verkligen helt rätt bidrag som gick vidare! Däremot håller jag inte med alla som säger att det är så pinsamt dåligt. Jag tycker att det har varit ungefär lika blandad kvalité på låtarna som vanligt. Gällande programledarna tycker jag att Måns och Dolph är bra, men Kristin tycker jag är lite för hispig. Nu håller jag på och tittar på deltävling 2, äter svenskt plockgodis samtidigt som det snöar (?) utomhus.

À bientôt!
//Amanda

Kommentarer
Postat av: Karro

Hej!



Jag älskar Salem al Fakirs låt (nästan mer än lasagne). Sen är Orsa Spelmän härliga, men mest på Svensktoppen.

2010-03-09 @ 14:18:51
Postat av: Anonym

erik saaaaadeeeeeeee

2010-03-09 @ 19:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0