Lundi

En ny vecka har börjat och den började starkt med uppsatsskrivning. Jag var inte alls nervös innan, men en bit in i min uppsats började jag oroa mig. Vi skulle bara skriva 180 ord vilket är väldigt lite när ämnet var kulturella skillnader. Dock skulle vi bara välja en skillnad och utveckla våra tankar kring den, men det var ändå lite lite enligt min mening. Förhopningsvis gick det bra ändå, vi får se på måndag.

Annars har dagen flytit på bra. Värmen har återvänt, idag var det kring 10 grader och strålande sol. Jag hoppas det fortsätter! Jag har äntligen skrivit klart tre brev som jag ska posta i morgon, så ni som väntar brev från mig behöver inte vänta länge till. Efter skolan var det fotboll som vanligt. Det gick bra, jag är fortfarande dålig men de andra tjejerna är snälla och varken de eller tränaren blir arga när man gör dumma saker. Jag lyckades göra mål idag under matchen vilket kändes kul. Dessutom gjorde jag några fina passningar. Så det går framåt, sakta men säkert.

En annan kul sak som hänt är att Camilla har bokat en biljett hit! 15 april kommer hon! Det kommer bli naaajs!

Nu ska jag titta på mina läxor till i morgon.

Later!
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0