Colombiafredag

Jag har ett minne av att jag berättade för er om när jag var hemma hos Sultan på Saudiarabisk middag. I fredags var det Santiagos (aka Santi) tur att bjuda oss på Colombians middag. Kring sju var vi bjudna till honom, jag, Cai, Taé, Shizuka, Hee-Jay och Alfredo. Santi hade gjort jättegod paella och till förrätt hade Cai, Hee-Jay och Shizuka gjort en väldigt god sallad!

 

Senare kom två av Santis andra vänner, Lukas och Martin. Lukas är också colombian och en hejjare på att dansa salsa och merrengue, så efter maten blev det salsa och merrenguelektioner. Lite halvknepigt men väldigt kul!

 

Vi pratade, skrattade, dansade, lyssnade på colombiansk/spansk musik och hade väldigt, välidgt kul! Eftersom jag skulle upp 6 morgonen därpå för att åka skidor så tänkte jag att jag skulle gå hem i tid. Så blev det inte riktigt... kort sagt en riktigt lyckad kväll!

 

//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0