Jag har bestämt mig!

Eftersom intagningsprovet i Frankrike inte gick så bra så kommer jag hamna i Uppsala i höst. Så nu har jag tänkt att eftersom alla ni kära svenska människor, ni kommer ju träffa mig mer eller mindre i höst och har kanske inte ett så jättestort behov av att läsa om mina vardagliga äventyr, alltså har jag bestämt mig för att denna blogg från och med nu ska tillägnas de som jag inte träffar så ofta, det vill säga mina fransktalande kompisar. Så från och med nu blir denna blogg en övning för mig att skriva på fransika. Det ni!

//Amanda

Ps, ni som ändå vill läsa om mitt liv på svenska vet ju min gamla bloggadress, där kan ni med all säkerhet få lite uppdateringar på svenska... det är ännu inte bestämt ;)

Kommentarer
Postat av: Miriam

oj, jag blev jätteförvånad när jag kom in här..allt var på franska O___O

Baugettebakgrunden passar otroligt bra ;)

MEN JAAA! sverige, sverige, sverige! då hälsar jag på dig i uppsala!!!!:D

Du kommer ha det sååå bra där, det är jag helt hundra på!^^



och jaa, det är typ där du bor. Gabbi bodde vid Lahäll förut, så det är ju jättenära näsby alle :)

2010-07-21 @ 08:53:31
URL: http://ohlookwhaticando.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0