Vååååår!

O ja, nu har våren kommit till Lyon och jag hoppas verkligen den kommit för att stanna! När jag gick förbi apoteket visade deras termometer på +10 grader, solen sken, fåglarna kvittrade och jag behövde inte ens ha jacka på mig utan strosade runt i min tjocktröja och bara njöt.

 

Så fiint! Jag gick runt i Lyon och för omväxlings skull verkade det vara en hel del turister ute, i alla fall var det många som fotade konstiga saker (precis som jag) och i souveniraffärerna var det mycket folk.

 

Nu gott folk ska jag värma ett "pain au chocolat" (alltså en chokladcroissant) och titta på antingen OS (om det funkar) eller glee. Här har ni en fantasisk låt att njuta av!

 

 

//Amanda


Kommentarer
Postat av: Miriam

ååååh, vad härligt med vår!!!!



Vi i Sverige får..typ 2-3 dm mer snö XD

Det lär bli feta översvämningar när allt smältersen... säkert absurd sent i april eller nått.O_O (för inte ser det ut att vara på gång jsut nu iaf..XD)



lyckönskningar och kramar till amanda i lyon, hejsvejs^^

2010-02-18 @ 22:15:08
URL: http://ohlookwhaticando.blogg.se/
Postat av: Olle

Kan du inte skicka upp våren till oss här i snöiga och kalla Sverige när du är färdig med den ??

2010-02-19 @ 15:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0