Tvättdag

Idag har jag haft tvättdag. Det behövdes kan jag säga. Nyss åt jag lunch och snart ska jag ta tag i läxberget som väntar på mig. Eller läxberg var kanske att ta i, men göra mina läxor så jag slipper tänka på dem. Igår var jag, Janelle, Rachel och Rachels pojkvän på Ikea. Ikeat här ligger, precis som ikea i Barkarby, i ett gigantiskt kommerciellt område mitt ute i ingenstans. Affärerna verkar aldrig ta slut, och alla är så stora att man blir mörkrädd. Jag hittade plastglas, en temugg och en diskborste. Nu kan jag bjuda hit folk och alla kan dricka ur likadana glas, det känns bra! Efter att ha gått runt hela varuhuset satte vi oss i caféterian. Till kanadensarnas stora besvikelse fanns det inte köttbullar, potatis och lingonsylt att köpa där. De hade pratat om dessa köttbullar hela dagen...så det slutade med att vi åt daimtårta i stället. Mums!

Nu kallar läxorna på mig.

À bientôt!
//Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du kollat vilken sida kanadensarna står på ännu, Martin eller Howard? Likadana muggar är överskattat tycker jag men vill du ha symmetri så gärna för mig. Fick ditt brev idag och svarade på det direkt, glömde dock att köpa ett kuvert så jag postar imorgon istället :)

2010-02-16 @ 18:38:11
Postat av: Karro

Osynliga mannen i föregående kommentar är såklart jag. Vilket du kanske fattade. Men jag tänkte säga det ändå. Så. Nu är det sagt. Hejdå <3

2010-02-16 @ 18:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0