Sport

Okey, nu har jag ringat in alla sporter jag kan delta i här och dessa är:

Badminton
Basket
Afrikansk dans
Klassisk dans (antar att det är balett?)
Modern dans
Hip hop
Jazzdans
Klättring (men det kostar 10 euro extra)
Fotboll
Gymnastik
Landhockey
Judo
Bodybuilding
Simmning
Rugby
Squash
Tennis
Pingis
Bågskytte
Skytte
Frisbee ultimate
volleyball
Yoga
Alpinskidåkning
Salsa
Vattenpolo

Ridning kostar 100 euro extra per termin vilket inte riktigt kändes värt.
Så, vilka två av dessa ska jag välja?

I går tog jag det jättelugnt. Det var en jättefin dag, jag hittade en marknad, tog lite foton, tvättade, sprang och träffade Susannah.

Här kommer lite bilder från gårdagen!

 

 

À bientôt!

//Amanda


Kommentarer
Postat av: Eva Stina

Afrikansk dans låter väl jättespännande!! eller någon annan dans är ju bra träning och mer socialt än t.ex. bågskytte (som säkert också är kul)...

2010-02-01 @ 21:15:30
Postat av: Mats

Eller nån bollsport, vollyboll eller varför inte pingis tillsammans med alla kineser :)

2010-02-02 @ 09:46:51
Postat av: Karro

Någon dans kanske, och tennis eller fotboll. Badminton är å andra sidan hysteriskt kul också. Su får välja lite osm du vill, dock skulle bodybuilding och bågskytte vara en ganska oslagbar kombination när det gäller att göra saker som ingen annan gör. Dessutom skulle du bli den ultimata överlevaren (i en actionfilm), du skulle slå alla i armbrytning och kunna jaga med pil och båge.

2010-02-02 @ 10:52:48
Postat av: Miriam

Alltså..jag måste hålla med Karro! och slå ett slag för judo, det låter tufft.XD

vad..snöfritt lyon verkar vara.o_O

2010-02-02 @ 23:11:54
URL: http://ohlookwhaticando.blogg.se/
Postat av: camilla

KOM IGEN SNÄLLA VÄLJ BODYBUILDING !!!!



och sqash! come on! sen kmr du äga alla pojkar på citymejl i vem som bär mest post... om nu ni har sånna lekar.

2010-02-06 @ 17:50:00
Postat av: camilla igen

nejmen asså det är väl klart du väljer alpskidåkning ?!??!?!?!?!??!?!!?



2010-02-06 @ 17:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0