Mercredie

Först och främst svar till anonym: (vem är du?) I fotbollen kan man välja att antingen vara i gruppen som heter "competition" eller i "alla nivåer". Jag har valt att vara i alla nivåer, vilket passade mig utmärkt. Jag är inte sämst, men jag är inte bäst. Det är några som är riktigt duktiga, men merparten av spelarna är medelbra och alla är där för att ha kul, ingen blir sur om man passar bollen fel etc. Förhoppningsvis utvecklas jag tillräckligt mycket för att kunna få spela några matcher med skollaget mot andra skolor, det skulle vara kul, men om inte så är det ingen stor grej.

Nu, min dag. Jag har haft en väldigt bra dag, jag höll en presentation av en arikel för klassen i morse, vi åt lunch på Lyons bästa restaurang för studenter: 2,9 euro för en trerättersmåltid med mycket mat! Bättre kan det inte bli. Nu har jag precis kommit hem från hip hopen som var jätterolig idag! Korreografin var mycket lättare än förra veckan och jag lyckades hänga med hela vägen och faktiskt dansa i stället för att bara lite random slänga ut med en arm här och ett ben där. Najs!

En sak som gjort mig glad är att alla lärare jag hittills pratat med angående att jag ska vara borta nästa vecka har reagerat med att säga "äh, det är ingen fara, du kan ta igen det när du kommer tillbaka" vissa har till och med lagt till "du är ju på en rätt hög kunskapsnivå, så det ska inte vara några problem". Hej självförtroende, here I come!

Nu ska jag gå och dusha och sedan väntar sängen!

Natti natti!

//Amanda

PS, igår var väldigt trevligt med massa trevliga människor! Och förlåt för detta något svamliga inlägg. Nästa blir bättre.

Kommentarer
Postat av: anonym

jag är bara en random person.

hur många är de i det bra laget resp det andra laget?



btw, gilla du mitt tips om svt play?



annars då? hur är nivån i dansgruppen? har alla massa erfarenhet? är ni indelade i grupper efter skills där också?

2010-02-25 @ 21:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0