Hip hop

En annan sak som hänt i veckan som jag inte skrivit om än är att jag har lyckats anmäla mig till en klass i hip hop. Så varje onsdag ska jag bli en skillad dansare, är det tänkt. Vi får väl se hur det går. Den andra sporten jag bestämt mig för att välja är: trumvilrvel, fotboll! För att det verkar så kul, och jag skulle verkligen vilja bli bättre på det. Anledningen till att jag inte valde alpinskidåkning Camilla, är för att det inte är regelbundna träningar utan bara random utflytker till Alperna som kostar massa extra pengar, och det fanns ingen person att anmäla sig till. Dessutom finns det tydligen organiserade utflykter till Alperna med jämna mellanrum för 40 euros och då ingår bussresan och liftkortet. En sån ska jag åka på så snart jag hittat någon skidkunnig person att åka med!

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0