Crêpefest!

Efter skolan idag frågade en klasskompis som heter Sultan och kommer från Saudiarabien om jag och några andra i min klass ville följa med honom och några av hans kompisar och äta på kvällen. Eftersom jag inte hade någonting annat inplanerat och det alltid är kul att äta tillsammans med någon så sa jag ja. Planerna blev dock lite ändrade eftersom idag är den internationella crêpedagen, så i stället för att äta ute åt vi hemma hos en av Sultans franska kompisar. Där träffade jag två danska tjejer som var jättetrevliga. Kvällen var superlyckad, crêpsen jättegoda och jag hade jättekul!

[Jag är medveten om att det inte är tisdag längre, som det var när jag skrev detta, men blogg.se har varit lite dum och krånglat så jag har inte kunnat uppdatera som jag vill.]

 

À bientôt!

//amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0